De ce să ții cont când organizezi o petrecere de Crăciun?

De ce să ții cont când organizezi o petrecere de Crăciun?

Sărbătoarea Crăciunului este aproape și cele mai multe dintre companiile din țară se pregătesc să ofere angajaților o petrecere prin care să marcheze totodată și sfârșitul unui an plin de succese. Petrecerea de Crăciun reprezintă o modalitate de a arăta aprecierea față de eforturile pe care întreaga echipă le depune în fiecare an. Ceea ce o bună parte dintre manageri scapă din vedere este faptul că petrecerile de Crăciun sunt în același timp o tactică excelentă de a suda nu doar relațiile din cadrul echipei, ci și pentru a întări loialitatea față de companie.

Cum era de așteptat, petrecerile din acest an se vor desfășura puțin diferit față de evenimentele cu care ne-am obișnuit. Ținând cont de regulile de distanțare socială, petrecerile noastre probabil nu se vor simți la fel. Dar, doar pentru că anul acesta este diferit nu înseamnă că trebuie să sacrificăm ceva din spiritul sărbătorilor. Pentru ca petrecerea ta să nu-și piardă din valoare nici în vremuri de pandemie, iată principalele aspecte de care să ții cont atunci când organizezi o petrecere corporate de Crăciun.

Alegerea locației potrivite

Există o gamă largă de opțiuni din care poți alege atunci când vine vorba de firma ta. Micile companii aleg fie să le ofere angajaților o masă în oraș, fie o petrecere chiar la sediul firme, în timp ce marii angajatori își desfășoară petrecerile în saloane de evenimente somptuoase sau chiar în deplasare.

După un an în care au venit zi de zi la birou, oamenilor le va veni foarte greu să simtă spiritul distracției dacă nu îi scoți din mediul în care își desfășoară activitatea în mod obișnuit, chiar și atunci când organizezi un Secret Santa. Astfel, ar fi recomandat să alegi o locație în afara serviciului.

Cum ar fi un salon de evenimente. Metropolitan Club&Events îți pune la dispoziție patru saloane de evenimente, pe care le poți alege în funcție de preferințe, dar și de caracteristicile personalizate ale petrecerii tale.


Meniul pentru toate gusturile

Mâncarea este o considerație importantă la orice petrecere de vacanță. În funcție de localul ales, vei putea decide asupra meniului de eveniment. Partea bună care vine odată cu organizarea unei petreceri de Crăciun este faptul că poți faci foarte multe combinații de feluri delicioase și consistente, de iarnă.

Recomandat este să ai sortimente de carne, brânzeturi și fructe, diverse tartine - cu salate tradiționale - sandvișuri mici și gustări care pot fi mâncate cu mâna. Deserturile potrivite sunt prăjiturile cu cremă și dulciurile cu ciocolată, pentru că nu trebuie să îți mai faci griji despre rezistența lor la temperaturi, iar ciocolata nu dezamăgește niciodată.

Sfat: Este important să ții cont de faptul că mulți dintre colegii tăi vor avea restricții alimentare. Este o idee bună să cercetezi biroul pentru a afla ce fel de alimente ar dori să mănânce colegii tăi, precum și cele pe care le este interzis să le consume. Apoi lucrați cu oricine va oferi un meniu personalizat pentru a vă asigura că există opțiuni disponibile pentru toată lumea.

Cum să organizezi o petrecere de crăciun

Divertismentul de care să se bucure toți

Să începem cu începutul. Muzica este un aspect foarte important în organizarea unui eveniment, în special o petrecere. Încurajează dansul și relaxarea, comunicarea şi cooperarea. Dacă poţi invita o formaţie, muzica live este plină de umor și conferă petrecerii o atmosferă specială. Pentru a te asigura că muzica este pe placul tuturor, poți face în prealabil un playlist în care să îți rogi colegii să treacă cel puțin una dintre melodiile lor preferate (totuși, nu uita să incluzi și câteva colinde. ;))

Momentele de divertisment sunt unele dintre cele mai așteptate momente, căci au rolul de a genera interacțiune, discuții între participanți, de a destinde atmosfera și de a crea amintiri. Concursuri de dans, jocuri de echipă sau improvizații sunt doar câteva idei care vă pot aduce petrecerea la viață. În funcție de tipul petrecerii, poți căuta furnizori de momente speciale pentru petrecerea de Crăciun a companiei.

Sfat: dacă vrei ca evenimentul să fie plăcut și memorabil, iată câteva aspecte de care e indicat să ții cont: contractează un fotograf profesionist care să realizeze fotografii cu cele mai frumoase momente ale petrecerii, alege pentru fiecare angajat/partener un cadou și ambalează-l frumos și asigură-te că ai un spațiu dedicat pentru garderobă și că acesta este bine păzit. Cu toții vor aprecia micile detalii.

Dacă ai nevoie de sfaturi sau îți dorești să afli mai multe despre saloanele noastre nu ezita să ne contactezi! Te așteptăm și la o vizită la salonul de evenimente Metropolitan Club & Events, la adresa Șoseaua Pipera, Nr. 48, Sector 2, București.

PROGRAMEAZA O VIZIONARE

Pentru mai multe detalii legate de evenimentele organizate de Metropolitan Clubs&Events


Nunta, Botez, Evenimente corporate, Evenimente speciale, suntem pregatiti pentru toate.

Ne dorim ca toți clienții noștri să petreacă momente de neuitat într-unul din saloanele Metropolitan Club & Events și să beneficieze de experiența noastră. Pregătim tot timpul pentru clienții noștri oferte speciale pe tot parcursul anului. Pe lângă un preț atractiv, gândim pachete cu mai multe servicii incluse cum ar fi ofertele pentru evenimentele organizate duminica, oferte speciale pentru lunile de primavară, etc…

Locatie evenimenteAlege salonul
Decoratiuni nuntaAlege decoratiunile
Meniu nuntaAlege meniul