Oferta corporate

Oferta Corporate

Metropolitan Club & Events este un centru de evenimente modern si elegant care asigura cadrul ideal pentru desfasurarea evenimentelor din viata ta: petrecere, aniversare, cocktail, prezentare (de produse/moda), conferinta, seminar, etc.

La Metropolitan Club & Events te intampina o echipa creativa care adora provocarile. Ne gandim la toate detaliile: decorul salii, accentele de sarbatoare, meniul tematic. Organizarea unei petreceri reusite inseamna atentie acordata fiecarui detaliu, profesionalism si extrem de multa pasiune!

Locatia noastra se intinde pe o suprafata construita de 2.200 metri patrati si are o capacitate de cuprinsa intre aproximativ 50 si 800 de locuri:

  • Salon Manhattan: 250 metri patrati;
  • Salon Adelaide: 300 metri patrati;
  • Salon Richmond: 500 metri patrati;
  • Salon Portofino: 600 metri patrati.

Fie ca este vorba despre un eveniment profesional sau unul personal, echipa noastra dinamica sta la dispozitia ta oferindu-ti consultanta, consiliere si idei unice in organizarea unui eveniment si asta pentru ca Metropolitan Club & Events doreste sa devina partenerul tau imbatabil, prezentandu-ti servicii de calitate.

Iti propunem o gama larga de produse si servicii: sala, coffee break, meniu, pachet bauturi, entertainment, decoratiuni, etc.

Te asteptam in locatie sa iti prezentam saloanele, sa configuram o oferta personalizata pentru evenimentul tau si totodata adaptata bugetului disponibil.

Costurile pot diferi in functie de specificul fiecarui eveniment si de pachetul de produse si servicii contractat, configuram oferte personalizate pe care le putem adapta bugetului tau.


Serviciile noastre

  • Inchiriere sala: Utilizarea dotarilor (ventilatie si climatizare), mobilierului, sonorizarii ambientale si accesul la reteaua wi-fi.
  • Set up complet mese si scaune, mese rotunde/patrate/cocktail, scaune tip conferinta/Chiavari.
  • Personal de consiliere si de supraveghere pe intreaga perioada de desfasurare a evenimentului, profesionist, cu peste 6 ani experienta in organizarea de evenimente.
  • Personal specific domeniului ospitalier: bucatarie, servire, curatenie, administrativ & logistic, paza.
  • Logistica conferinta: videoproiector, ecran proiectie, microfon, pupitru orator, sonorizare, podium, cabina traducere simultana, personal tehnic, etc.
  • Materiale & decoratiuni: mape documentatie conferinta, pixuri personalizate, materiale promotionale, aranjamente florale, baloane, recuzita petreceri tematice.
  • Entertainment: pachet de sonorizare si lumini, scena, DJ, MC, live band, gobo-uri personalizate (logo-ul proiectat cu lumina), laser show, show-uri de dans artistic, show magician, stand up comedy, karaoke, cabina foto.
  • Alte produse si servicii: Dry ice, Candy bar, Champagne bar, Lemonade bar, Cheese bar.

Pret la cerere. Pretul difera in functie de suprafata salon, interval orar si data. Pentru detalii ne puteti suna sau puteti completa formularul disponibil pe pagina de contact.

Cerere de oferta

Saloane

OFERTE EVENIMENTE CORPORATE